ΚΑΛΟΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ
Greek Gamerz Forum
Το καλύτερο Forum για gaming,hacking,κυνιτά,ταινίες και προγράμματα!Κατεβάστε δωρεάν προγράμματα και games,μάθετε hacking.Η εγραφή δεν χρειάζετε επιβεβαίωση e-mail Wink

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

ΚΑΛΟΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ
Greek Gamerz Forum
Το καλύτερο Forum για gaming,hacking,κυνιτά,ταινίες και προγράμματα!Κατεβάστε δωρεάν προγράμματα και games,μάθετε hacking.Η εγραφή δεν χρειάζετε επιβεβαίωση e-mail Wink
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Κορυφαίοι συγγραφείς
ezi0
Elenxte to PC me to kinito sas. I_vote_lcapElenxte to PC me to kinito sas. I_voting_barElenxte to PC me to kinito sas. I_vote_rcap 
Supernatural(ArromG)
Elenxte to PC me to kinito sas. I_vote_lcapElenxte to PC me to kinito sas. I_voting_barElenxte to PC me to kinito sas. I_vote_rcap 
Aeronide_pain
R00tReap3r
xXKosTakisXx
sinos
PmakoS
shooterg
SnuP
AcemaN

Πρόσφατα Θέματα
» 19χρονες ελληνίδες αρχάριες (xXx)
Elenxte to PC me to kinito sas. I_icon_minitimeΤρι Ιουλ 11, 2023 5:50 pm από jimdacity

» Download Ziggy TV Pro 3.5.2 Portable!!
Elenxte to PC me to kinito sas. I_icon_minitimeΤετ Μαρ 15, 2023 6:51 pm από maliorkas

» Any Video Conventer Proffesional
Elenxte to PC me to kinito sas. I_icon_minitimeΤετ Μαρ 15, 2023 6:47 pm από maliorkas

» ΕΝΑ ΓΡΙΓΟΡΟ Btorrent... VUZE
Elenxte to PC me to kinito sas. I_icon_minitimeΣαβ Οκτ 22, 2022 3:25 am από maliorkas

» PRO EVOLUTION SOCCER 2010 GREEK PATCH v.1
Elenxte to PC me to kinito sas. I_icon_minitimeΤρι Νοε 23, 2021 10:10 am από Athanasios

» Pro Evolution Soccer 2009: PC Summer Patch
Elenxte to PC me to kinito sas. I_icon_minitimeΤρι Νοε 23, 2021 10:05 am από Athanasios

» 12 Voip, FREE Sms χωρις να φαινεται ο αριθμος αλλα nick!!!
Elenxte to PC me to kinito sas. I_icon_minitimeΤετ Νοε 22, 2017 5:40 pm από merkenaris

» wireless hack
Elenxte to PC me to kinito sas. I_icon_minitimeΤρι Νοε 29, 2016 8:53 pm από maliorkas

» Πως να παίξετε age of empires III Online & (μαζί μας)
Elenxte to PC me to kinito sas. I_icon_minitimeΤετ Οκτ 26, 2016 9:09 pm από Aeronide_pain

Elenxte to PC me to kinito sas.

3 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Elenxte to PC me to kinito sas. Empty Elenxte to PC me to kinito sas.

Δημοσίευση από R00tReap3r Σαβ Δεκ 10, 2011 12:04 am

Pragmata Pou Xriazonte:
1)Bluetooth Siskeui
2)Mobile Witch Remote Control Gia PC
3)Mobile Witch Remote Control Gia Kinita(JAVA)

1)Katevaste prota gia to pc kante setup kai trexte to.Valte to bluetooth sto pc sas.
2)katevaste kai peraste to remote control gia kinta sto java kinito sas.
3)energopiiste ta bluetooth(pc kai kinitou) kai anixte kai sta dio to mobile witch kai iste etimoi!
TORA PIOS TO 8ELEI TO PONTIKI????
R00tReap3r
R00tReap3r

Άντρας Τοξότης Αριθμός μηνυμάτων : 251
Ημερομηνία εγγραφής : 07/12/2011

http://www.games-freeze.tk

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Elenxte to PC me to kinito sas. Empty Απ: Elenxte to PC me to kinito sas.

Δημοσίευση από ezi0 Δευ Μάης 07, 2012 3:08 am

Kalutsikia gia farsa... Gia to pc prepei na exw bluetooth suskeui?
ezi0
ezi0

Άντρας Σκορπιός Αριθμός μηνυμάτων : 1052
Ημερομηνία εγγραφής : 26/04/2010
Τόπος : Salonika

https://greekgamerz.forumgreek.com

Elenxte to PC me to kinito sas. Empty Απ: Elenxte to PC me to kinito sas.

Δημοσίευση από AcemaN Τρι Μάης 29, 2012 7:24 pm

dustixos nai
AcemaN
AcemaN
Moderators
Moderators

Άντρας Ταύρος Αριθμός μηνυμάτων : 95
Ημερομηνία εγγραφής : 28/06/2010
Τόπος : Salonica

http://www.revenge-team.tk

Επιστροφή στην κορυφή